Ушбу мақола чапақайлик муаммосига бағишланган бўлиб, унда чапақайлик ва чапқўллилик тушунчаларининг мазмуни ва моҳияти, уларнинг табиати, сабаблари, таълим-тарбиядаги шарт ва шароитлар масалаларини ёритишга бағишланган. Унда чапқўлли болаларнинг психологик хусусиятлари, мактабдаги муаммолари ва қийинчиликлари таҳлил этилиб, уларни бартараф этиш юзасидан муаян тавсиялар берилган.
Ушбу мақола чапақайлик муаммосига бағишланган бўлиб, унда чапақайлик ва чапқўллилик тушунчаларининг мазмуни ва моҳияти, уларнинг табиати, сабаблари, таълим-тарбиядаги шарт ва шароитлар масалаларини ёритишга бағишланган. Унда чапқўлли болаларнинг психологик хусусиятлари, мактабдаги муаммолари ва қийинчиликлари таҳлил этилиб, уларни бартараф этиш юзасидан муаян тавсиялар берилган.
В данной статье рассмотрены понятие и сущность леворукости, объяснение природы леворукости, причины леворукости, условия воспитания и требования среды. Психологические особенности и проблемы леворуких детей в школе. Рассматривая трудности, возникающие у левшей при обучении в школе, автор дает определенные рекомендации по их устранению.
This article discusses the concept and essence of left-handedness, an explanation of the nature of left-handedness, the causes of left-handedness, the conditions of upbringing and the requirements of the environment. Psychological features and problems of left-handed children in school. Considering the difficulties encountered by left-handers in school, some ways to solve them are shown.
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 | Dusmukhamedova S.. |
№ | Havola nomi |
---|