208

Мазкур  мақолада  хотин-қизларни  оилавий  тадбиркорлик 
субъектларига  айланишига  ёрдам  берувчи  психофизиологик,  этномаданий, 
этнопсихологик,  демографик,  аксиологик  омиллар таҳлил қилинади,  уларнинг  оилавий 
бизнесдаги ўрни очиб берилади. 

  • Internet havola
  • DOI
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 05-03-2020
  • O'qishlar soni 201
  • Nashr sanasi 10-07-2019
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar159-161
Ўзбек

Мазкур  мақолада  хотин-қизларни  оилавий  тадбиркорлик 
субъектларига  айланишига  ёрдам  берувчи  психофизиологик,  этномаданий, 
этнопсихологик,  демографик,  аксиологик  омиллар таҳлил қилинади,  уларнинг  оилавий 
бизнесдаги ўрни очиб берилади. 

English

In  this  article,  there  were  analyzed  psycho-physiological,  ethno-cultural, 
ethno-psychological, demographical, axiological  factors which help women to become subjects of 
family entrepreneurship and there was discovered their place in family business. 

Русский

В  данной  статье  анализуруются  психофизиологические, 
этнокультурные,  этнопсихологические,  демографические,  аксиологические  факторы 
которые  егго  собетвуют  женщинам  стать  субъектами  семейного 
предпринимательства, раскрывается их роль в семейном бизнесе. 

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Davletov J.B. Urgench State University
Havola nomi
1 Aristotel. Sochineniya. T. 2. – Moskva: Misl, 1972.
2 Gegel. Raboti raznix let. – Moskva: Goslit iz dat, 1957.
3 Mill Dj.S. Osnovi politicheskoy ekonomii. T. 1. – Moskva: Progress, 1980.
4 Shumpeter Y. Teoriya ekonomicheskogo razvitiya. – Moskva: Progress, 1982.
5 Xayek F.A. Obshestvo svobodnix. – Moskva: AST, 1980.
6 Dal R. Vvedenie v ekonomicheskuyu demokratiyu. – Moskva: Nauka, SP “IKPA”, 1991.
7 llan i Barbara Piz. Kak zastavit mujchinu slushat, a jenщinu molchat. Pochemu mi takie raznie, no tak nujni drug drugu. – Moskva: Eksmo, 2006.
8 Ilin E.P. Pol i gender. – SP 6.: Piter, 2010.
9 Nishonova O. O‘zbek etnomadaniyatining estetik mohiyati. – Toshkent: Fan, 2013.
Kutilmoqda