Maqolaning nomi | Mualliflar | Asosiy til | Ko'rishlar | O'qishlar |
---|---|---|---|---|
IPAK-PAXTA ARALASH TO‘QIMALARNI TAXTLASH KO‘RSATKICHLARINI TADQIQ QILISH (ADRAS GAZLAMASI MISOLIDA)
SCIENCE AND INNOVATIVE DEVELOPMENT |
Doniyorova M.A., Rajapova U.B., Yoldasheva M.M. |
O'zbek | 208 | 126 |
PAXTANI MAYDA IFLOSLIKLARDAN TOZALASH USKUNALARI UCHUN YOYSIMON QOZIQCHALARNING NAZARIY HISOBI VA TAJRIBADA SINASH
SCIENCE AND INNOVATIVE DEVELOPMENT |
Egamberdiyev F.O., Xolmuratov O.Y. |
O'zbek | 208 | 0 |
ТАКРОРИЙ ЕТИШТИРИЛГАН ПИЛЛА ИПЛАРИНИ ТАДҚИҚ ҚИЛИШ
SCIENCE AND INNOVATIVE DEVELOPMENT |
Alimova X.A., Sobirov Q.E., Umurzakova X.X., Usmanova S.A. |
O'zbek | 181 | 114 |
PAXTA TOZALASH KORXONALARIDA PAXTA CHIGITINI TOZALASH VA SARALASH JARAYONI TAHLILI
SCIENCE AND INNOVATIVE DEVELOPMENT |
Muradov R.M., Raximov F.X. |
O'zbek | 180 | 0 |
ARRA TISHLARIDAN PAXTA TOLASINI YECHIB OLISH JARAYONI PARAMETRLARINI ILMIY ASOSLASH
SCIENCE AND INNOVATIVE DEVELOPMENT |
Yoldashev H.S., Inamova M.D., Sarimsakov O.S. |
O'zbek | 176 | 0 |
ЯНГИ ТУЗИЛИШЛИ БЎЙЛАМА ПАХТА-ИПАКЛИ ТРИКОТАЖ ТЎҚИМАЛАРИ СИФАТИНИ КОМПЛЕКС БАҲОЛАШ
SCIENCE AND INNOVATIVE DEVELOPMENT |
Musayev N.M., Musayeva M.M., Gulyaeva G.X., Mukimov M.M. |
O'zbek | 174 | 110 |
TOʻQUV DASTGOHLARINING ASSORTIMENTLIK IMKONIYATLARI ASOSIDA KOʻNDALANG YOʻL-YOʻL NAQSHLI GAZLAMALARNING YANGI TURLARINI YARATISH
SCIENCE AND INNOVATIVE DEVELOPMENT |
Doniyorova M.A., Doniyorov B.B., Shamiyev D.B. |
O'zbek | 173 | 0 |
НУҚСОНЛИ ПИЛЛАЛАРНИ ЧУВИШ ВА ХОМ ИПАК ХУСУСИЯТЛАРИНИ ЎРГАНИШ
SCIENCE AND INNOVATIVE DEVELOPMENT |
Alimova X.A., Axmedov J.A., Sobirov Q.E., Sharipov J.S., Raximov A.A. |
O'zbek | 126 | 126 |
ИЛМИЙ ТAДҚИҚОТЛAР AСОСИДA ПAХТA ТОЗAЛAШ ЗAВОДИНИНГ ТЕХНОЛОГИК ЖAРAЁНИНИ AЖРAЛГAН ИФЛОСЛИКЛAР БЎЙИЧA ҲИСОБЛAШ
SCIENCE AND INNOVATIVE DEVELOPMENT |
Tadjibayev M.A., Azimov S.S., Abdurahimov K.K. |
O'zbek | 119 | 69 |
ХОМ ИПАКНИ СТАНДАРТ КАЛАВАГА ЎРАШДА ҚЎЛЛАНИЛАДИГАН ЭМУЛЬСИЯНИ ТАЙЁРЛАШ
SCIENCE AND INNOVATIVE DEVELOPMENT |
Alimova X.A., Umurzakova X.X., Umarova G.R., Kenjayeva M.E. |
O'zbek | 100 | 100 |